Translate

zaterdag 5 december 2015

Sinterklaas ganzenbord.


Het gezellige avondje is weer aangebroken. 
Cadeautjes in huis. 
Gedichten geschreven. 
Misschien mooie surprises gemaakt.
En dan....
Hoe kleed je die avond nu een beetje leuk in?
Ik ging op internet op zoek en vond wel leuke idee├źn, 
maar niet toepasbaar op de manier zoals wij Sinterklaas meestal vieren.
Wij trekken lootjes. 
Op pakjesavond zetten we alle cadeautjes in de kamer.
En dan...

Dat is altijd een beetje een raar moment. Wie begint er met het pakken?
Eenmaal op gang is het prima....maar dat begin.
Dus bedacht ik dit jaar maar eens wat anders.
Het is ook wel leuk als de avond een beetje langer duurt.

Op internet zijn genoeg spellen te vinden die je kunt kopen.
Het aloude bekende ganzenbord spel is er ook in een sinterklaasvorm.
Daar vond ik op internet de afbeelding van.
Daarbij heb ik verschillende opdrachten gemaakt.
Misschien ook leuk voor jullie?

Sinterklaas ganzenbord


De opdrachten die ik erbij verzonnen heb:
Hier!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen