Translate

maandag 15 augustus 2016


Gehaakt babyvestje


Yeah! Ik heb er een nieuw neefje bij!
En natuurlijk heb ik daar even een kadootje voor gemaakt.
Ik zag een patroontje voorbij komen op Wolplein.
En die heb ik gemaakt.
Superleuk geworden.
Ik heb er zelf een muts aan gehaakt.
Dat is heel eenvoudig.
Hier een link naar het patroon. Is gratis: Wolplein
Als je het patroon volgt, moet je op het laatst de hals haken.
Hier stop je niet, maar je haakt een toer of 19/20 halve stokjes verder.
Dan haakt je de punt van de muts:
 Beide kanten naar elkaar toevouwen en vasthaken. That's it!


Bij het vestje even leuke kleertjes gekocht. Zie hieronder
Ik kwam deze gave kleren tegen bij Zeeman. 
Heel erg leuk en kost heel weinig.
En zo heb je zomaar een leuk kraamkadootje.
Om het af te maken nog even mijn eigen knoopjes erop genaaid natuurlijk :-)


4 opmerkingen:

  1. Hallo, ik kan de pdf-file van het bebyvestje (Wolplein) nergens vinden en uitprinten, kunt u mij van dienste zijn. Vriendelijke groet Greetje Nagel.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Greetje,
      Tuurlijk kan ik je helpen.
      Hier het linkje: http://www.wolplein.nl/haakpatroon-partner-6-babyvestje
      Succes!

      Verwijderen
  2. Super leuk setje en het vestje staat op mijn lijstje hoor

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hha..ja die lijstjes...ellenlang kunnen die zijn met al die leuke dingen die voorbij komen.

      Verwijderen